Onninen elektroninės parduotuvės pirkimo-pardavimo taisyklės
- Privatumo ir slapukų politika
- Asmens duomenų apsaugos politika
- UAB Onninen pirkimo-pardavimo sutarties sąlygos
- Onninen pristatymas (pristatymo galimybės, atsiėmimo taškai, pristatymo kainos)
1. BENDROSIOS NUOSTATOS
1.1. Šios pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau - Taisyklės) nustato Pirkėjo, įsigyjančio prekes elektroninėje parduotuvėje www.onninen.lt (toliau – Onninen elektroninė parduotuvė), kurios savininkas ir administratorius yra uždaroji akcinė bendrovė „Onninen“ (įsteigta ir veikianti pagal Lietuvos Respublikos įstatymus, juridinio asmens kodas 111520640, registruotos buveinės adresas Savanorių pr. 274, LT-02300 Vilnius, tel. +370 5 2322240, el. paštas: [email protected], toliau – Pardavėjas), tarpusavio teises, pareigas ir atsakomybę.
1.2. Pirkėjais gali būti fiziniai ir juridiniai asmenys, kurie prekes įsigijo su savo verslu, prekyba, amatu ar profesija susijusiais tikslais.
1.3. Juridiniams asmenims, kurie su Pardavėju yra sudarę atskirą Pirkimo-Pardavimo sutartį, prekių įsigijimui, apmokėjimui, grąžinimui ir garantijai taikomos ir sutarties, ir šių Taisyklių nuostatos.
1.4. Taisyklėse nenurodytus klausimus reglamentuoja Lietuvos Respublikoje galiojantys įstatymai.
1.5. Registruodamiesi Onninen elektroninėje parduotuvėje Pirkėjai turi atidžiai perskaityti šias Taisykles. Pirkėjai prekes Onninen elektroninėje parduotuvėje gali įsigyti tik susipažinę su Taisyklėmis ir pažymėdami, kad su jomis sutinka, įsipareigoja jų laikytis bei jas vykdyti. Pirkėjai turi teisę nesutikti su Taisyklėmis, tačiau tokiu atveju negali tęsti Prekių užsakymo formavimo Onninen elektroninėje parduotuvėje.
1.6. Prieš renkantis prekes, atliekant užsakymą ar kitaip naudojantis el. parduotuve, Pirkėjas privalo susipažinti su Onninen elektroninės parduotuvės pirkimo-pardavimo taisyklėmis, kurių dalis yra: Privatumo ir slapukų politika, Asmens duomenų apsaugos politika, UAB Onninen Pirkimo-Pardavimo sutarties sąlygos, Onninen pristatymas. Prekių pirkimo metu Pirkėjo pateikti asmens duomenys tvarkomi Privatumo politikoje ir Asmens duomenų apsaugos politikoje numatytais tikslais ir tvarka. Jeigu Pirkėjas atlieka užsakymus, užpildo Onninen el. parduotuvėje esančias formas ir pažymi atitinkamą langelį prie užsakymo krepšelio, laikoma, kad jis susipažino su nurodytomis sąlygomis ir su jomis sutinka.
1.7. Asmenys, kurie nėra užsiregistravę Onninen el. parduotuvėje svetainėje (nesukūrę Paskyros), turės galimybę peržiūrėti ir naudotis tik dalimi interneto svetainėje pateikiamos informacijos ir neturės galimybės pasinaudoti tam tikromis mūsų teikiamomis paslaugomis. Tokie asmenys bet kuriuo atveju privalo laikytis šių Taisyklių, Privatumo politikos ir kitų sąlygų, nurodytų interneto tinklapyje bei taikomuose teisės aktuose.
1.8. Pirkėjas, pirkdamas Onninen elektroninėje parduotuvėje ir pažymėjęs varnelę prie teiginio „Susipažinau ir sutinku su Onninen elektroninės parduotuvės naudojimosi taisyklėmis“ patvirtina, kad su šiomis Taisyklėmis susipažino, su jomis sutinka ir įsipareigoja jų laikytis. Pirkėjui patvirtinus Taisykles, jos tampa neatskiriama šios Sutarties dalimi.
2. UŽSAKYMO PATEIKIMAS IR VYKDYMAS
2.1. Pirkėjas, norėdamas matyti prekių kainas, savo įmonės informaciją ir pateikti užsakymą, turi registruoti Onninen elektroninės parduotuvės paskyrą.
2.2. Pirmasis pirkimo veiksmas registruotiems klientams yra prisijungimas prie paskyros.
2.3. Pirkdamas prekes Onninen elektroninėje parduotuvėje, Pirkėjas pateikia užsakymą, kuriame nurodo norimas nusipirkti prekes, savo vardą, pavardę, prekių pristatymo būdą, pristatymo adresą, elektroninio pašto adresą, telefono numerį, kitą papildomą informaciją ir pasirenka norimą Užsakymo apmokėjimo būdą.
2.4. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta ir įsigalioja nuo to momento, kai gavęs Pirkėjo Užsakymą Pardavėjas Pirkėjo nurodytu elektroniniu paštu išsiunčia Užsakymo patvirtinimą, su jame nurodytomis prekėmis, tiksliu jų skaičiumi ir kainomis bei suteiktu užsakymo numeriu.
2.5. Kartu su Pirkėjo pateiktu Užsakymu šios Taisyklės tampa tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartimi ir yra abiem šalims privalomas teisinis dokumentas. Tarp Pirkėjo ir Pardavėjo sudaryta Sutartis galioja iki pilno šalių įsipareigojimų pagal Sutartį įvykdymo arba iki jos pasibaigimo šiose Taisyklėse nustatyta tvarka.
2.6. Pardavėjas turi teisę atsisakyti Sutarties ir grąžinti Pirkėjo sumokėtus pinigus arba pratęsti Pardavėjo pareigų pagal Sutartį vykdymo terminus tik tuo atveju, jeigu dėl iš esmės pasikeitusių aplinkybių ir/ar dėl techninių klaidų (kliūčių) ir/ar trečiųjų asmenų veiksmų Pardavėjas protingomis ir jam prieinamomis priemonėmis neturi galimybės įvykdyti Sutarties. Pardavėjas tokiais atvejais įsipareigoja apie susidariusią situaciją informuoti Pirkėją ir ieškoti abi šalis tenkinančių Sutarties vykdymo būdų.
2.7. Pardavėjas turi teisę atsisakyti Sutarties ir neturi pareigos pristatyti užsakytų prekių šiais atvejais: (i) prekių kaina arba asortimentas Elektroninėje parduotuvėje buvo rodomi neteisingai, arba (ii) galutinė pirkimo kaina pirkinių krepšelyje buvo rodoma neteisingai dėl sistemos klaidos. Sužinojęs apie klaidą, Pardavėjas nedelsdamas išsiųs Pirkėjui pranešimą ir Pirkėjas turės teisę atgauti sumokėtą kainą, naudojant tokias pačias mokėjimo priemones, kokias Pirkėjas naudojo pradinei transakcijai. Pirkėjas gali nusipirkti tas pačias prekes už ištaisytą kainą, nurodytą tokiame pranešime, išsirinktas prekes įsidėdamas į naują pirkinių krepšelį. Pardavėjas neturi pareigos suteikti Pirkėjui jokių papildomų kompensacijų už žalą, kurią Pirkėjas gali patirti dėl tokių Sutarties atsisakymų.
2.8. Pardavėjas neatsako už bet kokius ir visus internetinio ryšio, elektroninio pašto ar elektroninio kortelių mokėjimo paslaugų tiekėjų tinklų sutrikimus, dėl kurių Pirkėjas negauna informacinių ar patvirtinančių elektroninių laiškų ar pranešimų iš Pardavėjo.
2.9. Jei Pirkėjo pateiktame Užsakyme yra bent viena prekė, kurios pageidaujamo kiekio Pardavėjas per šiose Taisyklėse nurodytus terminus pristatyti Pirkėjui negali, Pardavėjas apie tai nedelsdamas informuoja Pirkėją jo Paskyroje nurodytu elektroninio pašto adresu arba telefono numeriu ir:
2.9.1. vienašališkai atšaukia Užsakymą ir per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui jo sumokėtą prekių kainą ir pristatymo išlaidas, jei jos buvo sumokėtos, į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas; arba
2.9.2. pasiūlo kitą (vėlesnį) Užsakymo pristatymo (atsiėmimo) terminą; arba
2.9.3. pasiūlo įvykdyti Užsakymą be trūkstamos prekės bei per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžinti Pirkėjui trūkstamos prekės kainą į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas;
2.10. Pirkėjui nesutinkant su Taisyklių 2.9.2 ar 2.9.3 punktuose pasiūlytais Užsakymo vykdymo būdais, jis gali atsisakyti Užsakymo. Tokiu atveju Pardavėjas per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų nuo Užsakymo atsisakymo grąžina Pirkėjui jo sumokėtą prekių kainą ir pristatymo išlaidas, jei jos buvo sumokėtos, į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
2.11. Pirkėjas pateikdamas užsakymą patvirtina, kad el. paštu ir telefonu sutinka gauti Pardavėjo informaciją, susijusią su užsakytomis prekėmis.
2.12. Jeigu Pirkėjas pasirinko prekių atsiėmimą iš Onninen Express parduotuvės arba sandėlio nurodytą dieną arba Click&Collect atsiėmimą per 2 val. iš nurodytos Onninen Express parduotuvės ir neatvyksta pasiimti prekių ilgiau, nei 7 kalendorines dienas nuo nurodytos Užsakyme atsiėmimo dienos, prekės grąžinamos į lentyną ir užsakymas anuliuojamas. Jeigu Užsakymas yra apmokėtas kortele, tuomet Pardavėjas išrašo kreditinę PVM sąskaitą-faktūrą ir per 14 (keturiolika) kalendorinių dienų grąžina Pirkėjui jo sumokėtą prekių kainą į Pirkėjo banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.
3. APMOKĖJIMO BŪDAI
3.1. Internetinėje parduotuvėje www.onninen.lt galimi šie atsiskaitymo būdai:
- BANKO KORTELĖ
Galite atsiskaityti VISA, MASTERCARD bankinėmis kortelėmis. Mokėdami kortele, atlikę užsakymą, būsite nukreipti į sertifikuoto atsiskaitymo kortelėmis paslaugos teikėjo serverį. Sąskaitą iš UAB Onninen gausite prekių atsiėmimo/pristatymo metu.
- KREDITO LIMITAS IR MOKĖJIMO ATIDĖJIMAS, NURODYTI PIRKIMO-PARDAVIMO SUTARTYJE
Visi klientai, turintys galiojančias pirkimo-pardavimo sutartis su UAB Onninen, savo paskyroje, skiltyje "Mano įmonė" pasirašytos pirkimo-pardavimo sutarties galiojimo laikotarpiu gali matyti kredito limitą ir nepanaudoto kredito sumą. Jeigu klientas pasirenka naudoti kreditą Užsakymo apmokėjimui, prekių atsiėmimo metu sąskaita bus išsiųsta nurodytu pirkimo-pardavimo sutartyje elektroninio pašto adresu.
4. ELEKTRONINĖS PARDUOTUVĖS PASKYRA
4.1. Paskyrai užregistruoti naudotas el. pašto adresas negali būti naudojamas antrą kartą. Šiuo atveju Pirkėjas bus paprašytas prisijungti prie savo Paskyros, jei pateiktas el. pašto adresas bus atpažintas, kaip užregistruotas Onninen elektroninėje parduotuvėje.
4.2. Kliento registracijos forma tvirtinama pagal registracijos metu galiojantį Pirkėjo įgaliotų asmenų sąrašą. Vartotojas nebus patvirtintas, jeigu įmonė nepateikia jo įgaliojimo veikti įmonės vardu.
4.3. Pirkėjas turi įrankius valdyti Onninen elektroninės parduotuvės paskyros vartotojus, todėl atšaukus Pirkėjo darbuotojui įgaliojimą pirkti ir veikti įmonės vardu, turi užtikrinti, kad jo paskyra, susieta su Pirkėjo įmone/įmonės el. pašto adresu būtų pašalinta iš Onninen el. parduotuvės. Jeigu Pirkėjas turi neaiškumų, kaip tuos pakeitimus atlikti, privalo informuoti Onninen elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo centrą nurodytais kontaktais nurodytomis darbo valandomis ir pateikti įgaliojimo atšaukimo patvirtintą raštą ir paprašyti panaikinti nebeturinčio įgaliojimų darbuotojo paskyros deaktyvacijos.
4.4. Pirkėjas prisijungęs prie savo paskyros gali matyti įmonei galiojančias kainas, užsakymų istoriją, kredito limitą, kitus registruotus Pirkėjo įmonės vartotojus, saugoti prekių sąrašus, redaguoti pristatymo adresus.
4.5. Pirkėjas atsako už registracijos formoje, užsakymo formoje ar kitaip naudojantis elektronine parduotuve pateiktų duomenų teisingumą ir prisiima atsakomybę už padarinius, kilusius dėl pateiktų duomenų klaidingumo ar netikslumo.
4.6. Pirkėjas atsako už veiksmus, atliktus naudojantis Elektronine parduotuve.
4.7. Pirkėjas atsako už bet kokius trečiųjų asmenų veiksmus, jei jie buvo padaryti pasinaudojant Pirkėjo prisijungimo duomenimis ir/ ar Pirkėjo paskyra.
4.8. Jeigu Pirkėjas pastebėjo ar įtaria, kad Pirkėjo prisijungimo duomenys, slaptažodis ar kitos saugumo priemonės buvo prarastos, pavogtos, neteisėtai pasisavintos ar buvo panaudotos be Pirkėjo žinios, rekomenduojama nedelsiant pasikeisti slaptažodį. Apie bet kokius elektroninės parduotuvės paskyros, slaptažodžių ar kitų saugumo priemonių pažeidimus, praradimus, ar vagystes turite nedelsiant informuoti Onninen elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo centrą nurodytais kontaktais. Bet koks nepagrįstas delsimas pranešti mums gali turėti įtakos Pirkėjo paskyros saugumui.
4.9. Pardavėjas atleidžiamas nuo bet kokios atsakomybės tais atvejais, kai Pirkėjas neatsižvelgdamas į Pardavėjo rekomendacijas ir savo įsipareigojimus, nesusipažino su šiomis taisyklėmis bei Privatumo ir slapukų, Asmens duomenų apsaugos politika, UAB Onninen pirkimo-pardavimo sutarties ir Onninen pristatymo sąlygomis, nors Pirkėjui tokia galimybė buvo suteikta.
5. Prekių grąžinimas
5.1. Šios Onninen elektroninės parduotuvės užsakymams galioja UAB Onninen pirkimo-pirkimo sutarties grąžinimo sąlygos.
5.2. Kokybiškos ir Užsakyme nurodytą prekių kiekį bei asortimentą atitinkančios prekės Pardavėjui negali būti grąžinamos, išskyrus atvejus, kai Pardavėjas, įvertinęs prekių prekinę išvaizdą ir galimybę jas realizuoti sutinka priimti grąžinamas prekes iš Pirkėjo arba Pirkėjas kompensuoja pardavėjui minimalius dėl prekių grąžinimo Pardavėjo patirtus nuostolius. Nuostolių dydis nustatomas atskiru Šalių sutarimu.
5.3. Jeigu Pardavėjas sutinka priimti prekes, Pirkėjas privalo prekes grąžinti ten, kur atsiėmė. Jeigu Pirkėjas pasirinko pristatymą nurodytu adresu, tuomet prekes turi grąžinti į Kauno Logistikos centrą adresu 9-ojo Forto g. 61, Kaunas.
5.4. Pirkėjas grąžindamas prekes privalo pateikti užpildytą grąžinimo formą Pardavėjo atstovui.
5.5. Pretenzijos dėl prekių kokybės turi būti pareikštos Pardavėjui raštu ne vėliau kaip per 30 (trisdešimt) kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Pretenzijos dėl prekių, kurioms suteikti garantiniai ir / arba tinkamumo naudoti terminai, gali būti pareikštos šių terminų galiojimo momentu.
5.5. Pirkėjas privalo užpildyti pretenzijos formą ir pateikti visą informaciją apie nekokybišką prekę: https://www.onninen.lt/pretenzijos bei pasirinkti pageidaujamą pretenzijos sprendimo būdą. Užpildytą pretenzijos formą gauna elektroninės parduotuvės administratorius ir perduoda atsakingiems asmenims. Visą informaciją apie pretenzijos tvarkymą galite gauti: [email protected] (kreipdamiesi būtinai nurodykite pretenzijos numerį).
6. Baigiamosios nuostatos
6.1. Šios Onninen elektroninės parduotuvės pirkimo – pardavimo taisyklės sudarytos vadovaujantis LR įstatymais ir teisės aktais.
6.2. Visi nesutarimai, kilę dėl šių Taisyklių vykdymo, sprendžiami derybų būdu. Nepavykus susitarti, ginčai sprendžiami LR įstatymų nustatyta tvarka.
6.3. Pirkėjas visus bet kurio pobūdžio pranešimus, užklausas, skundus ir pan. gali siųsti Onninen elektroninės parduotuvės klientų aptarnavimo centro elektroninio pašto adresu: [email protected]. Pirkėjas turi teisę kreiptis į Pardavėją ir Pardavėjo veiklos adresu Savanorių pr. 274 Vilnius, Lietuva.
6.4. Šios taisyklės yra paskelbtos ir galioja nuo 2024 m. lapkričio 01 d.